Kategori: Sevgili Sex Hikayeleri

Fantazi dolu en güncel sevgili sex hikayelerini bu kategori altında okuyabilirsiniz.

7 Nisan 2020

En yeni liseli seks hikayesi

seks-hikayelerim.com‘un değerli okurları bazılarınızın çok iyi seks hayatı vardır bazılarınızın ise ayda 1 kere olur ama sağlam olur bende o ayda 1 kere sağlam olanlardanım açıkkası kız sikmek için çok fazla kovalamam eğer şanslıysanız o gelir bi şekilde sizi bulur ve sizde o kızı yatağa atıp kendinize gelene kadar sikersiniz benim de lise son sınıfta şanslı olduğum bir dönem vardı biraz size ondan bahsedicem.. Ben […]

7 Nisan 2020

Sevgilimin kızlığını nasıl bozduğumun erotik hikayesi

Tüm herkese merhaba o zamanlar lise çağındaydım ve sevgilim ile iyi kötü bir ilişkimiz vardı tabi daha yeni 18 yaşımızdayız sex ve sikiş konularını mahallede ki abilerimizden falan duyuyoduk. Sevgilimle kaçamak öpüşüyoduk ama hiçbir zaman çok ileri gitmedik. Ben sonrasında arkadaşlarla birlikte porno izleme sevdasına düştük ve kimin evi müsaitse gidip porno izleyip 31 çekiyoduk bunu hepiniz bu yaşlarınız da yapmışsınızdır gerçekten zevkli oluyor. Birbirimizin […]

3 Nisan 2020

Herzaman sikişmek istiyorum

Salamlar ben okul çağlarımda vücudumdaki değişikliği farkettiğimde cinsel dürtülerim de harekete geçmişti. bir gün babamın kuzeninin oğluyla sinemaya gittik. o benden çok büyüktü ve götürdüğü filmde erotikti. orada sikişen insanları izlerken metin abim bacaklarımı aralayıp amımla oynamaya başladı. bacaklarımı iyice açmıştım. elimi tutup sikine bastırdı. Harika bir sertlikti. ama sinemadan çıktık. ve her şey bitti. o günden sonra benden büyük olan Ahmet sokakta parkta sıkıştırmaya […]

28 Mart 2020

Kız arkadaşımla ilk birlikte olduğum gece

Merhaba arkadaşlar adım Hasan uzun bir birlikteliğim olan kız arkadaşımla yaşadığım ilk sex deneyimimi sizlere anlatmak istiyorum. Kız arkadaşımın adı Gamzeydi. Gamzeyle çıkalı tam 6 ay olmuştu ve bana bişey itiraf etmek istediğini söyledi. Ne olduğunu sordum ve bana daha önce bir adamla ilişki yaşadığını ve patlak olduğunu söyledi. Bunu duyduğumda hem üzülmüş hemde sevinmiştim. Artık kızla ciddi düşünemezdim ama bir güzel sikebilirdim bende. Hemen […]

24 Mart 2020

Düğünde ayarladığım kızı siktim

Selam arkadaşlar hikayelerinizi zeverek okuyorum adım Hasan başımdan geçen bir seks hikayesini sizlere anlatmak istiyorum. Arkadaşım beni düğüne çağırdı ve herşey o düğüne gitmekle başladı.. Arkadasimin dugune gitmek icin yola ciktim hava gunesliydi uzerime gomlek ve keten pantolon giyip kendimi yakisikli hissetmek ve hissetirmek istedim otobusle gitmek ise can sıkıcı morel bozucu gömlegim biraz kiristi birde trafik var tam cile oldu.. bi sekilde dugunun yapilacagi […]

17 Mart 2020

Havuz Başı Sex Yaptık

Gençler herkese selam Akif bey sitemizde hikayesini paylaşmak istedi biz de kendisini kırmadık ve sizlerle paylaştık.. Öncelikle seks-hikayelerim.com adminine teşekkür ederim..Sizlere geçen yaz başımdan geçen bir olaydan bahsedicem en yakın arkadışım yazlığın boş olduğunu ve hep beraber gidelim dedi..Bende kız arkadaşım izin  vermez dedim ya onu da getiriyim ya da ben gelemem dedim..Sorun yok getir dedi 3 erkek arkadaşım da kız arkadaşlarını getirdi ve hep […]

2 Mart 2020

Arkadaşıma götten verdim

ben kalçaları dolgun bir kadınsıyım.üniversitede okuyoken ev arkadaşım vardı ismail diye ondan çok hoşlanıyordum ama kız arkadaşı genelde bizim evde kalıyodu.ben ismaile sabahları kahvaltı hazırlardım kız arkadaşı yokken çoraplarını yıkardım.hep onunla olmaktan mutlu olurdum.bir gün evde kimse yokken beyaz bir tşört giydim altımda hiç birşey yoktu. odamı temizliyordum.ismaile aşıktım ne isterse yapardım.odamı temizlerken eğildiğim zaman götüm ortaya çıkıyordu.yatağımı domalmış düzeltirken arkamda bir el hissttim.arkama baktığımda […]

2 Mart 2020

Bakireliğimi nasıl kaybettiğimi anlatıyorum

Ben 19 yaşında 1.68 boyunda 52 kilo bir bayanım. Bu olay yaşandığında lise son sınıf öğrencisiydim. Annemler şehir dışındaydı ve bende ders çalışmak için okula gitmedim. Yaklaşık 2 yıldır sevgilim var ve öpüşmekten ileri gitmemiştik. Saat mğleden sonra 1 gibi zil çaldı ve gelen sevgilimdi. Sevgilim kalıplı satı saçlı ve kahverengi gözlü inanılmaz yakışıklı biridir. Bende nerde olsa kimse yok diye onu eve davet ettim […]

28 Şubat 2020

Zorla da Olsa Sevgilime Sahip Olmuştum

Güngör Bey 3 ay boyunca uğraşıpta sonunda zorla da olsa siktiği kız arkadaşına nasıl sahip olduğunu bizlerle paylaştı adminlerimiz seks hikayesini okuduklarında büyük bir emek olduğu için bu hikayeyi siz güzel okurlarımız ile paylaşmaya karar verdiler. Ben  bi iletişim operatörünün çağrı merkezinde müşteri temsilcisi olarak 2 yıldır falan çalışıyorum çağrı merkezi sektörü olduğu için kız sayısı oldukça fazladır. Aranızda çağrı merkezi sektöründe çalışan var ise […]

28 Şubat 2020

Borç Karşılığı Sevgilimi Siktirdim

Değerli seks-hikayelerim.com üyeleri ve okurları bize gelen hikayeler arasından en dikkat çekeni ayırıp sizlere sunuyoruz.Kaan Bey’in göndermiş olduğu hikaye de paranın insanlara  neler yaptırabileceğinin bir örneğini de daha görmüş olduk..Belki de bu yaptığı için pişmandır ki umarım da öyledir. Üniversite de daha yeni bitmişti okuduğum şehirden çıkıp ailemin yanına geldiğim zaman sudan çıkmış balık gibiydim iş yok ne yapacağımı bilmiyorum nereye gidicem neyere başvurucam kimle […]