Yazar: admin

5 Mayıs 2020

Kocamı üvey oğlum ile aldattım – Aldatma sex hikayesi

Bu yaptığımı hoş karşılamayacak olanlar var aranız da bunun farkındayım ama ben yine de hikayemi sizinle paylaşıcam ve sürekli hikayelerini okuduğum bu siteye de hikayemi paylaşmama izin verdikleri için teşekkür ederim. Ben Nazlı 30yaşındayım ve çalışmıyorum ev hanımıyım kocam çalışmama izin vermiyo bende bu durumu fazlasıyla memnuniyet ile karşılıyorum onun parasını yiyip gezmek beni niye rahatsız etsin. Kocam Gaziantep de tanınan birisi ve kendisinin çarşı […]

4 Mayıs 2020

Kuzenim ile çılgınca yaşadığımız akraba sex hikayesi

Kendimden bahsediyim sonrasın da sizi azdıracak seks hikayemden. Adım Yeliz 26 yaşındayım ve üniversiteyi bu sene bitirdim ve özel bi hastane de asistan olarak işe başladım. İzmir de yaşıyorum okulu da bura da okudum ailem ile birlikte yaşadığımdan dolayı üniversite yıllarım da çok fazla öğrenci hayatını yaşayamadım yine de o kadar kötü bi hayatım olmadı hızlı yaşadığım dönemler de oldu mesela kuzenimle bile sikiştim daha […]

3 Mayıs 2020

Köyden gelen kızla yaptığım seks hikayesi

Benim kızlar ile aram fazla yoktur daha çok işime bakan adamım öyle bi kız kovaliyim düşüriyim seks yapiyim gibi düşüncelerim fazla olmadı ama bu konuda da şansız olduğumu söyleyemem çünkü ben bu konular ile uğraşmazken bu konular hep beni bi şekilde bulmuştur. Benim ismim Gökhan Sakarya da ailem ile yaşıyorum ve üniversite biter bitmez okuduğum bölüm ile iş bulamadığım için daha fazla iş arama gereği […]

2 Mayıs 2020

Kayınçoma sinirlenince sevgilisini siktim erotik hikaye

Adım Yunus eşim ile 5 yıldır evliyiz ve kendisinden de çok memnunum çok mutluyuz kendisini çok seviyorum ama karımın bir kardeşi var ismi Emre bu adam bana hayatı zehir etti. Ben ömrüm boyunca bu kadar boş bu kadar vasıfsız bir insan tanımadım karımın ailesinden nasıl böyle biri dünyaya gelir yıllardır anlamış değilim kaynanam ve kayın babam şeker gibi insanlar ancak bu kayınçom tam bir adi […]

2 Mayıs 2020

Brazzers porno sitesi

Hikaye sitemizin değerli okurları sizlere daha öncesin de sizler için kurmuş olduğumuz yeni porno sitesinden bahsetmiştik ve sizlerden gelen yorumlardan soanra onu çok beğendiğinizi öğrendiğimizden dolayı çok mutluyuz ve bu yüzden sizlere yeni bir porno sitesi daha kurduk. www.fahise.org sitesin de diğer porno sitemize istinaden daha çok brazzers porno sayısı fazladır. Amerikanın en ünlü porno şirketlerinden brazzers pornonun en kalileti ve en yeni pornolarını izlemek […]

1 Mayıs 2020

Seksi kızlar seks hikayesi

Merhaba.. Ben ve arkadaşım Filiz üniversite öğrencisiyiz ve İstanbul da özel bir üniversite de eğitim görüyoruz ben ve o zaten lisede de aynı sınıftaydık ve bu hatunla çok fazla seks anımız oldu ancak bu üniversitede yaşadığımız olay çok başkaydı. Ben 21 Filiz ise 22 yaşında ikimizin fiziği harika ve ikimiz de kendimize bakan kızlarız sporu falan ihmal etmiyoruz. Bu Filiz bana göre biraz da çapkın […]

30 Nisan 2020

Azgın baldız seks hikayesi

Tüm editörlerimiz siz değerli okurlarımıza güncel ve gerçek sex hikayelerini ulaştırmak için yoğun bir mesai harcamaktadırlar.Sizlerden tek isteğimiz beğendiğiniz hikayelere yorum yazmanız yeterlidir. Hikayesini bizimle paylaşan Alperen beye çok teşekkür ederiz ve sizleri onun hikayesi ile yalnız bırakıyoruz. Hepinize bol sikişli günler.. Öncelikle biraz kendimden bahsedicem sonrasın da baldızımın güzel götünü nasıl siktiğimi anlatıcam. Ben Adana da yaşıyorum ve 34 yaşındayım 4 yıldır evliyim ve […]

28 Nisan 2020

Liseli tuğçenin sikiş hikayesi

Tuğçe henüz 18 yaşına yeni girmiş ancak bize anlattığından anladığımız şu ki bu kız baya azgın bir hatun ve lise son sınıftayken yaşadıklarınızı bizim ile paylaştı. Sizlere Tuğçenin sikiş hikayesi ile iyi boşalmalar. Sizler de sitemiz de başınızdan geçen hikayenin yayınlanmasını isterseniz yorum yap kısmına yorum yapıp bizimle iletişime geçebilirsiniz. Neden bu hikayemi burada paylaşıyorum bilmiyorum belki de çok çılgın bir karaktere sahip olduğum içindir […]

27 Nisan 2020

Hd porno sitesi turkturbanlipornoizle.com

Sitemizin değerli okurları sizlere sunmuş olduğumuz en yeni ve gerçek seks hikayelerinden sonra değerli okurlarımızı daha fazla mutlu etmek için yeni bir porno sitesi kurduk ve siz değerli okurlarımızı bu porno sitesinde görmekten büyük mutluluk duyarız. http://www.turkturbanlipornoizle.com/ sitesi en yeni brazzers, genç kız , anal, hard, grup ve diğer hd pornolar ile sizlerin ziyaretini beklemektedir. Kategorilerimiz de sizler için sunulan farklı farklı ve yeni tüm […]

27 Nisan 2020

Kocam ile otelde yaptığım seks hikayesi

İsmim Meryem 26 yaşındayım kocam ile 8 ay önce evlendik bana evliliğin en güzel yanı ne diye sorarsınız istediğiniz zaman seks yapmaktır bu yüzden çok geç kalmadan sizde evlenin. Kocam evlenmeden önce işi gereği sürekli yurt dışındaydı ancak evlendikten sonra buna bi çözüm bulmasını istedim o da çalıştığı şirketten ayrılıp Muğla da bi otele ortak oldu ve orayı işletmeye başladı ve bizde evlendikten sonra Muğla’ya […]